FAQ

  1. 1. Cine este coolbazaar.ro?

Compania care administreaza site-ul coolbazaar.ro este Creative Box S.R.L, o societate inregistrata in Romania, al carei sediu social se afla str. Milcov nr. 93, judetul Ilfov.Iar punctul de lucru se afla Strada Coltei, Nr. 38, Parter, 030247, Sector 4 Bucuresti
Creative Box S.R.L este inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/392/2001, Codul Unic de Inregistrare RO13899758, cont bancar RO14INGB0000999901211510 deschis la ING BANK DOROBANTI

Site-ul coolbazaar.ro este proprietatea Creative Box S.R.L.

  1. 2. Exista o limita minima a comenzii?

Nu acceptam comenzi mai mici de 30 de lei.

  1. 3. Produsele de pe coolbazaar.ro sunt disponibile mereu?

Unele da, dar cele mai multe nu. Incercam sa aducem in bazar o gama foarte variata de produse. Multe dintre produsele din bazar fac parte din serii limitate; anumite produse oferite de furnizorii nostri pot sa nu mai fie disponibile in oferta lor. Asa ca va sfatuim sa fiti pe faza!

  1. 4. Vreau sa cumpar un produs care nu este in stoc sau va fi disponibil in curand. Cum procedez?

Va rugam sa contactati un consultant de vanzari (prin telefon, email, messenger sau skype). Acesta va va comunica informatiile dorite.

  1. 5. coolbazaar.ro are reduceri de pret? Cum aflu despre acestea?

Periodic oferim reduceri de pret. Produsele cu pret redus sunt semnalizate cu steluta verde. Abonandu-va la newsletter-ul coolbazaar.ro veti afla imediat daca exista reduceri de pret.

  1. 6. Cum cumpar?

Detaliile despre modalitatile de cumparare de pe coolbazaar.ro le gasiti in capitolul "cum cumpar" aflat in bara de jos al site-ului.

  1. 7. Cum platesc?

Detaliile despre modalitatile de plata le gasiti in capitolul "cum platesc" aflat in bara de jos al site-ului.

  1. 8. Este sigur sa platesc online?

In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre ePayment pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3-D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem - introducerea unui cod secret stiut numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Va rugam sa sa accesati link-urile "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul 3-D Secure.

Daca totusi aveti indoieli in privinta folosirii cardului pentru a plati online, puteti cumpara de pe coolbazaar.ro cu plata ramburs sau prin transfer bancar.

  1. 9. Ce sunt punctele valorice?

Detaliile despre punctele valorice le gasiti in capitolul "puncte valorice" aflat in bara de jos al site-ului.

  1. 10. Ce este wishlist-ul?

Acesta serviciu va permite sa selectati unul sau mai multe produse pe care prietenii ori familia le pot cumpara pentru dumneavoastra. Acestia vor primi un mail de la coolbazaar si astfel vor sti dorinta dumneavoastra.

  1. 11. Care sunt metodele de livrare?

Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid agreate de Creative Box. Pentru detalii va rugam sa accesati capitolul "livrare" aflat in bara de jos a site-ului.

  1. 12. Pot solicita ca pachetul sa fie livrat altcuiva?

Daca este ziua unui prieten sau daca pur si simplu vreti sa surprindeti pe cineva cu un cadou, pur si simplu selectati ca doriti ca acel produs sa ajunga la altcineva decat persoana care plateste si careia ii vom emite noi factura. Apoi, introduceti adresa acelei peroane, si noi trimitem, in functie de livrarea si ambalarea pe care o selectati, produsul. In aceasta situatie plata ramburs nu este acceptata.

  1. 13. Cand va ajunge pachetul meu?

Facem tot posibilul ca expedierea comenzii sa se petreaca in decursul a 24 de ore de la primirea acesteia. Daca ati comandat un produs intr-o zi lucratoare pana la ora 15, comanda dumneavoastra va ajunge in urmatoarea zi lucratoare. Daca ati comandat intr-o zi lucratoare dupa ora 15, comanda dumneavoastra va ajunge peste doua zile lucratoare. Daca ati comandat in weekend, comanda dumneavoastra va ajunge marti. Sunt cazuri in care expedierea poate dura mai mult; de exemplu, daca un anumit produs se aduce doar la comanda, termenul de livrare poate creste destul de mult. Un consultant de vanzari va va comunica in cat timp va ajunge produsul la dumneavoastra. Mai multe detalii gasiti in capitolul "livrare" aflat in bara de jos a site-ului.

  1. 14. Ce modalitati de ambalare oferiti?

coolbazaar.ro ofera doua modalitati de ambalare: standard (5 RON) si cool (150 RON). De la caz la caz, se poate intampla ca produsul sa nu poate fi ambalat in aceste conditii (obiecte voluminoase sau de mobilier). Vom comunica acest aspect in timp util.

  1. 15. Pot sa includ un mesaj personalizat?

In cos, dupa ce ati adaugat tot ce doriti sa comandati, bifati "adauga mesaj" si scrieti in campul alaturat mesajul dorit. Mesajul personalizat este un serviciu platit ce se ofera per comanda.

  1. 16. Cum pot sa modific sau sa adaug detalii despre contul meu?

Accesati "contul meu" si logati-va cu user-ul si parola dumneavoastra; puteti modifica aici orice detaliu.

  1. 17. Ce fac daca vreau sa anulez comanda?

Intotdeauna, dupa ce am primit o comanda, noi va vom contacta si va vom da si un email de confirmare. Daca doriti sa renuntati la comanda trebuie sa ne anuntati urgent, sunandu-ne si oferind datele comenzii dumneavoastra. Daca veti renunta la o comanda efectuata prin plata ramburs, veti fi nevoit sa platiti taxa de livrare.

  1. 18. coolbazaar.ro ofera asistenta?

Oferim asistenta telefonic (la 0740 20 20 01), pe email-ul office@coolbazaar.ro sau live pe Yahoo Messenger si/sau Skype (in timpul programului 10:00 - 17:00 luni-vineri si 10:00 - 15:00 sambata; duminica inchis).

  1. 19.M-am abonat la newletter-ul coolbazaar. Ma pot dezabona?

Newsletter-ul coolbazaar.ro este creat pentru a va putea tine la curent cu noutatile si/sau reducerile de pe site. Va puteti abona/dezabona oricand doriti.

  1. 20.Cum va pot contacta?

Gasiti datele noastre de contact in capitolul "contact" aflat in bara de jos a site-ului.


In cazul in care aveti intrebari la care nu ati gasit raspuns mai sus, va rugam sa ne contactati prin telefon, email sau prin celelalte modalitati de comunicare puse la dispozitie.

Livrare in 24h!!!

Coş cumpărături

  • Produs(e): 0
  • Total: 0 LEI

Legendă

  • Favorite
  • Nou in bazar
  • Reduceri

Cumpărături online sigure

  • Credit Avantaj
  • Credit Europe Bank
  • ANPC

Prieteni

  • coolblog
  • jokids.ro

Toate drepturile rezervate © Coolbazaar